kuliah f 09/10

kuliah f 09/10
fantastic freaks 09/10

Sunday, February 6, 2011

mesir.





kami mendoakan rakan rakan di mesir selamat dalam lindungan allah swt.

"ya allah ya rabbi, sesungguhnya tuhan kami, tiada apa yang sebenarnya yang berhak disembah melainkan engkau, ke atas mu kami bertawakkal, dan engkau lah tuhan yang memiliki arasy yang agung. apa sahaja yang engkau kehendaki tentu akan berlaku, dan apa yang tidak engkau dikehendaki tidak akan berlaku. tiada daya dan kekuatan melainkan dengan izin mu ya allah, yang maha tinggi lagi maha agung. kami bersaksi bahawa Allah maha berkuasa atas segala sesuatu dan pengetahuan mu meliputi segala sesuatu. kami memohon perlindungan kepada mu yang maha berkuasa menahan langit dari jatuh ke atas bumi melainkan dengan izinmu, kami memohon perlindungan mu dari kejahatan segala makhluk yang bergerak di muka bumi yang berada di bawah kuasa mu. sesungguhnya tuhan kami tetap di atas jalan yang lurus." amiinn..

tabahlah kalian disana!

Thursday, July 1, 2010

universiti.




kami ucapkan selamat mendaftar kepada semua pada 03.07 & 04.07! selamat maju jaya di tempat baru, bersama kawan baru & semua yang baru belaka.

jangan khuatir, kami semua akan mendoakan semua yang terbaik untuk semua. tabahlah wahai hati!

kejayaan bermula dengan satu langkah pertama, perkasakanlah langkah pertama kita. great is the art of beginning, but greater is the art of ending..

Sunday, June 27, 2010

kerana manisnya pengorbanan.

klik pada comic strips untuk dizoomkan.
maaf kecik sgt! blogger default size.

***
***
***
***
***

link sumber : www.iLuvislam.com
pelukis & skrip : han ri
ihsan : ahmad shukran.

from esmeth.

Saturday, June 26, 2010

kepada daniel salleh

http://kmkfreaks.blogspot.com/


setinggi2 tahniah lar buat danny atas usaha menjadi beliau untuk mengemaskini perkembangan mengenai kawan2 kuliah f..thumbs up derr!!

speaking of f class of kmk session 09/10..
best of luck to all of u guys k..how i wish u people will read this..
keep in touch oke?

jangan lupa untuk bantu daniel meng'
update'kan
blog kmkfreaks tuh!

daniel!mekaseh sbb rajen ambil wadah mcm ni!
gud luck in life ye daniel

uitm.



kami ucapkan selamat pada mereka mereka yang akan mendaftar ke uitm pada 27.06.10!

semoga maju jaya dan bersama kami semua mendoakan kamu semua. dont look back, just keep moving forward..

Friday, June 25, 2010

wishes.

daripada cikgu cikgu kita, untuk kita semua.
p/s: maaf kualiti video & audio kurang memuaskan.

video
cikgu siti zubaidah.

"oke, hye u all semua. ingat lagi ke saya? oke, aa untuk semua kuliah F oke saya ucapkan semoga berjaya oke di mana pun awak semua berada di seluruh malaysia, di merata rata negeri. yang penting belaja rajin rajin, semoga berjaya dunia akhirat oke. saya mendoakan yang terbaik je untuk awak semua. boleh? & lagi satu jangan tension tension sangat, dekat u best!.. kalau tak pecaye rase la sendiri 3, 4 tahun dah duduk, nak tambah lagi pun boleh. (gelak) oke, hmm tu saje kot. semoga u all bejaya. bye!.."


video
cikgu farizah.

"oke assalamualaikum. kepada semua semua bekas pelajar kelas F saya ingin mengucapkan selamat maju jaya, semoga awak akan terus success di tempat yang baru, duduk dekat sana duduk elok elok. aa jangan lupakan kami semua di sini, kalau senang mai mai la dekat sini.. aa lagi, aa kalau u all jatuh, bangunla sendiri ye. dah tak ada dah saya nak tolong awak. oke bye..

- di balik tabir - dah! (gelak) saya cakap sikit.."


video
teacher azian.

"oke, i wish u good luck.. and then what else? hmm tak reti la, tak reti la daniel. (gelak) anything. apa ar? err nanti jiwang pulak, tak reti la, i tak reti. itu u yang mengada ngada. nanti u edit then na. u ambik la mane yang teacher cakap. i wish u good luck, and miss u so much. pastu ape lagi? hmm ingat kat Allah. tu je la. (gelak)"

coming soon, cikgu rashidi, cikgu norriah & miss kay.

Tuesday, June 22, 2010

destinations.


sebuah perjalanan yang berakhir. sebuah lagi baru bermula.

lepas keputusan matrik yang mendebarkan, keputusan upu yang lagi mendebarkan pula. lumrah hidup, ada yang cemerlang. ada yang gagal. bagi yang gagal, cikgu norriah hani selalu pesan.. sekali gagal bukan selamanya gagal. bagi yang cemerlang, teruskan kecemerlangan. insyAllah, berkat usaha dan doa seta tawakal kita semua, kita semua pasti berjaya dengan kehendakNya. ukhwahfill billah selamanya.

"di dalam sebuah perjalanan, terdapat sebuah tujuan. dalam mengejar tujuan, kita mengutip pengalaman di sepanjang perjalanan. pengalaman pengalaman inila yang menjadikan tujuan kita lebih bermakna."

adli - uitm shah alam (medical)
ainaa - al-azhar mesir (medical & surgery)
amalina - umt (environmental & analytical chemistry)
amzar - umt (conservation & biodiversity management)
ana - uitm shah alam (pure mathematics)
ang - ump (forestry)
anip - unikl mestec (environmental healthcare)
anis - ukm (mathematics)
aqlima - uitm arau (dip. sains)
arifah - ...
azie - usim (industrial chemical technology)
ba - upsi (education, major mathematics)
cipu - umt (maritime technology)
daniel - unirazak pj (business administration)
dayah - ukm (biomedical)
esmeth - uum (human resource management)
fadilah - utm (chemical engineering in bioprocess)
faiz - ukm (geology)
fatin - unikl mestec (environmental healthcare)
fatin az zahra - unikl micet (chemical engineering in bioprocess)
fatiha - ump
fatin najuwa - unikl micet
firah - utm (technology management)
fikri - ukm (pure biology)
fizo - uitm shah alam (chemical engineering)
hainisa - usm (pure bio)
hajar - uitm shah alam (it engineering, intelligent system)
hamnah - uitm shah alam (electronic engineering, computer)
hariz - uitm itp (dip. tourism management)
hasanah - ums (industrial chemistry)
huda - unimas
husna - uitm puncak alam (optometry)
husnil - upsi (education, major science)
imah - al azhar mesir (medical & surgery)
iqbal - ukm (pure chemistry)
juha - uitm shah alam (architecture in park and amenity management)
kay - uitm shah alam (technology & plantation management)
mardiyah - al-azhar mesir (medical & surgery)
mariam - umt (analysis chemistry & environmental)
mimi - ump (chemical engineering)
mira - unikl mestech (clinical laboratory)
nadia - usm (applied biology)
nana - unikl micet (chemical engineering in food)
nisa - unimas
pa - uitm shah alam (chemistry & bioproses)
rafaizah - unimas (chemical resource)
radhi - usm kubang kerian (environmental and occupational health)
seha - ump (biotech industry)
shukran - ukm (biotechnology with management)
su - uitm shah alam (chemical engineering in bioprocess)
tiqah - umt (conservation & biodiversity management)
tiyah - unimas
umi - ums (agricultural science)
ummu - usm (pure biology)
zaharah - umk (agricultural science)
zahera - usim (actuarial science & risk management)
zaza - unikl mestech (environmental healthcare)

mestech = institute of medical and science technology, kajang.
micet = institute of chemical & bioengineering technology, alor gajah.
mimet = institute of marine engineering technology, lumut.

*minta jasa baik updatekan status masing masing (universiti & coarse) melalui shoutbox di sebelah atau add ym daniel, daniel91_sm@yahoo.com

terima kasih daun pegaga,
kalau boleh updatekan la ya.

last updated : 28.06.10 3.05pm

Friday, April 23, 2010

sebuah pertemuan. sebuah perpisahan.

11 mei 2009.
apa pada tarikh? tiada yang menarik. they are all just numbers.

memang.. memang..
cumanya, tarikh nila kami semua mula kenal, KMK.


'KMK? ape itu KMK?'


KMK tu adalah tempat bertemunya putera puteri harapan ibu ayah, harapan bangsa, harapan negara, harapan agama & yg lebih penting lagi harapan Rasulullah SAW (ingat tak siapa cakap ni tiap rabu petang?).

kita skip minggu orientasi, rombakan kuliah etc etc. akhirnya terkumpullah kami 63 orang semuanya sekuliah. dan kami adalah;


.adli. ainaa. amalina. amira. amin (ke uitm). amzar. ana. ang. anis. aqlima. arifah. atiqah. atiyah. azie. azuha. bazilah. cipu. daniel. dayah. esmeth. fadilah. faiz. fakira. faseha. fatiha. fatimah. fatin. fatin az zahra. fatin najuwa. fikri. hafizu. hainisa. hajar. hamnah. hanif. hariz. hasanah. huda. husna. husnil. iqbal. mardiyah (ke maktab). mariam. mawaddah (ke uitm? kot). mimi. munirah (ke s.p.a). nadia. nana. nisa'. pazilah. rafaizah. radhi. shukran. syahida (ke uitm). syuhada. umi. ummul. wan mardhiyah. zafira. zafira adila. zaharah. zahira.

F1 - normal F2 - italic trebuchet F3 - bold


lebih 10 bulan kami bersama, berkongsi hampir segala bersama. susah senang. pahit manis. makanan air. penat lelah. kini, semuanya telah berakhir. tetapi! berakhirnya pertemuan ini tak bermakna berakhir semuanya. insyAllah panjang umur, dekat jodoh (kahwin jemput!), murah rezeki berjumpa semula semuanya.


tak banyak yang boleh kita semua beri pada masing masing yang lain, kecuali segala memori yang telah diciptakan bersama.