kuliah f 09/10

kuliah f 09/10
fantastic freaks 09/10

Sunday, June 27, 2010

kerana manisnya pengorbanan.

klik pada comic strips untuk dizoomkan.
maaf kecik sgt! blogger default size.

***
***
***
***
***

link sumber : www.iLuvislam.com
pelukis & skrip : han ri
ihsan : ahmad shukran.

from esmeth.

Saturday, June 26, 2010

kepada daniel salleh

http://kmkfreaks.blogspot.com/


setinggi2 tahniah lar buat danny atas usaha menjadi beliau untuk mengemaskini perkembangan mengenai kawan2 kuliah f..thumbs up derr!!

speaking of f class of kmk session 09/10..
best of luck to all of u guys k..how i wish u people will read this..
keep in touch oke?

jangan lupa untuk bantu daniel meng'
update'kan
blog kmkfreaks tuh!

daniel!mekaseh sbb rajen ambil wadah mcm ni!
gud luck in life ye daniel

uitm.



kami ucapkan selamat pada mereka mereka yang akan mendaftar ke uitm pada 27.06.10!

semoga maju jaya dan bersama kami semua mendoakan kamu semua. dont look back, just keep moving forward..

Friday, June 25, 2010

wishes.

daripada cikgu cikgu kita, untuk kita semua.
p/s: maaf kualiti video & audio kurang memuaskan.

video
cikgu siti zubaidah.

"oke, hye u all semua. ingat lagi ke saya? oke, aa untuk semua kuliah F oke saya ucapkan semoga berjaya oke di mana pun awak semua berada di seluruh malaysia, di merata rata negeri. yang penting belaja rajin rajin, semoga berjaya dunia akhirat oke. saya mendoakan yang terbaik je untuk awak semua. boleh? & lagi satu jangan tension tension sangat, dekat u best!.. kalau tak pecaye rase la sendiri 3, 4 tahun dah duduk, nak tambah lagi pun boleh. (gelak) oke, hmm tu saje kot. semoga u all bejaya. bye!.."


video
cikgu farizah.

"oke assalamualaikum. kepada semua semua bekas pelajar kelas F saya ingin mengucapkan selamat maju jaya, semoga awak akan terus success di tempat yang baru, duduk dekat sana duduk elok elok. aa jangan lupakan kami semua di sini, kalau senang mai mai la dekat sini.. aa lagi, aa kalau u all jatuh, bangunla sendiri ye. dah tak ada dah saya nak tolong awak. oke bye..

- di balik tabir - dah! (gelak) saya cakap sikit.."


video
teacher azian.

"oke, i wish u good luck.. and then what else? hmm tak reti la, tak reti la daniel. (gelak) anything. apa ar? err nanti jiwang pulak, tak reti la, i tak reti. itu u yang mengada ngada. nanti u edit then na. u ambik la mane yang teacher cakap. i wish u good luck, and miss u so much. pastu ape lagi? hmm ingat kat Allah. tu je la. (gelak)"

coming soon, cikgu rashidi, cikgu norriah & miss kay.

Tuesday, June 22, 2010

destinations.


sebuah perjalanan yang berakhir. sebuah lagi baru bermula.

lepas keputusan matrik yang mendebarkan, keputusan upu yang lagi mendebarkan pula. lumrah hidup, ada yang cemerlang. ada yang gagal. bagi yang gagal, cikgu norriah hani selalu pesan.. sekali gagal bukan selamanya gagal. bagi yang cemerlang, teruskan kecemerlangan. insyAllah, berkat usaha dan doa seta tawakal kita semua, kita semua pasti berjaya dengan kehendakNya. ukhwahfill billah selamanya.

"di dalam sebuah perjalanan, terdapat sebuah tujuan. dalam mengejar tujuan, kita mengutip pengalaman di sepanjang perjalanan. pengalaman pengalaman inila yang menjadikan tujuan kita lebih bermakna."

adli - uitm shah alam (medical)
ainaa - al-azhar mesir (medical & surgery)
amalina - umt (environmental & analytical chemistry)
amzar - umt (conservation & biodiversity management)
ana - uitm shah alam (pure mathematics)
ang - ump (forestry)
anip - unikl mestec (environmental healthcare)
anis - ukm (mathematics)
aqlima - uitm arau (dip. sains)
arifah - ...
azie - usim (industrial chemical technology)
ba - upsi (education, major mathematics)
cipu - umt (maritime technology)
daniel - unirazak pj (business administration)
dayah - ukm (biomedical)
esmeth - uum (human resource management)
fadilah - utm (chemical engineering in bioprocess)
faiz - ukm (geology)
fatin - unikl mestec (environmental healthcare)
fatin az zahra - unikl micet (chemical engineering in bioprocess)
fatiha - ump
fatin najuwa - unikl micet
firah - utm (technology management)
fikri - ukm (pure biology)
fizo - uitm shah alam (chemical engineering)
hainisa - usm (pure bio)
hajar - uitm shah alam (it engineering, intelligent system)
hamnah - uitm shah alam (electronic engineering, computer)
hariz - uitm itp (dip. tourism management)
hasanah - ums (industrial chemistry)
huda - unimas
husna - uitm puncak alam (optometry)
husnil - upsi (education, major science)
imah - al azhar mesir (medical & surgery)
iqbal - ukm (pure chemistry)
juha - uitm shah alam (architecture in park and amenity management)
kay - uitm shah alam (technology & plantation management)
mardiyah - al-azhar mesir (medical & surgery)
mariam - umt (analysis chemistry & environmental)
mimi - ump (chemical engineering)
mira - unikl mestech (clinical laboratory)
nadia - usm (applied biology)
nana - unikl micet (chemical engineering in food)
nisa - unimas
pa - uitm shah alam (chemistry & bioproses)
rafaizah - unimas (chemical resource)
radhi - usm kubang kerian (environmental and occupational health)
seha - ump (biotech industry)
shukran - ukm (biotechnology with management)
su - uitm shah alam (chemical engineering in bioprocess)
tiqah - umt (conservation & biodiversity management)
tiyah - unimas
umi - ums (agricultural science)
ummu - usm (pure biology)
zaharah - umk (agricultural science)
zahera - usim (actuarial science & risk management)
zaza - unikl mestech (environmental healthcare)

mestech = institute of medical and science technology, kajang.
micet = institute of chemical & bioengineering technology, alor gajah.
mimet = institute of marine engineering technology, lumut.

*minta jasa baik updatekan status masing masing (universiti & coarse) melalui shoutbox di sebelah atau add ym daniel, daniel91_sm@yahoo.com

terima kasih daun pegaga,
kalau boleh updatekan la ya.

last updated : 28.06.10 3.05pm